Moja prva ozbiljna tura (Croatia - Slovenia, 2015)

Predlozi za putovanja, izleti informacije za moto skupove
Incognito
Biker wannabe
Biker wannabe
Vozim: The Beast

Moja prva ozbiljna tura (Croatia - Slovenia, 2015)

Post by Incognito »

Pozdrav svima... Eto i mene da malo oživimo ovu temu...

Povod za ovu (relativno kratku) turu je bio koncert Davida Gilmoura u Puli, koji se održao 12.09.2015...
Zanimljivo je to da sam karte za koncert kupio prije više od pola godine, kada još uvijek nisam ni imao položeno za motor, niti kilometar iskustva na motoru, ali sam nekako znao da ću otići motorom i nisam odustajao od tog plana :)

Pošto sam svakako početnik, plan mi je bio da ne vozim iz "cuga" do Pule, već da to razbijem na po dva dana u svakom pravcu, i da maksimalno uživam u vožnji bez žurbe...
Uz to sam svakako išao i sa saputnicom i stvarima, pa se nisam samo ja pitao :)

Dakle da počnem... (Saputnici sam dao aparat, nisam se opterećivao fotografisanjem, tako da nema možda previše fotki, al biće bolje sledeći put...)

Polazak je bio u četvrtak ujutru (10.09 oko 8:30) iz Kotora... Tokom noći je padala kiša, bilo je tmurno jutro, put pomalo vlažan...

Image

Image

Image

Image

Image

Na granici je bilo gužve, međutim obilazimo kolonu i završavamo sve brzo bez problema... Kiša nas malo prati i oko Dubrovnika, a prva planirana pauza je bila Neum... U Neumu se razvedrava, i obećava dobar ostatak dana...

Image

Image

Plan je svakako bio da ne vozimo autoput, iz prostog razloga što ne žurimo nigdje, a i motor ne može baš iskoristiti prednost autoputa (jbg jedan cilindar :roll: )

Iz Neuma nastavljamo Jadranskom magistralom, preko Makarske i Omiša, do Splita (većini vas dobro poznata magistrala, nije bilo previše gužvi, odlični uslovi za vožnju)...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image