K: enduro do 1500 e

Mali Oglasi clanova NLB Foruma
AnimAlstYle
Stoper
Stoper

K: enduro do 1500 e

Post by AnimAlstYle »

Pozdrav.

Kupio bih enduro do 700 ccm, cijena vrlo skromna 1500 e. Treba uzeti u obzir da sam pocetnik pa bi mi odgovaralo nesto lakse za ucenje.
Tipa BMW f650 ili sl.
Dobro bi mi i dosao neki savjet i ponuda.
Hvala puno.

Nov sam i ovdje pa pozdrav svima :)
067561790
Incognito
Biker wannabe
Biker wannabe
Vozim: The Beast

Re: Kupujem enduro do 1500 e

Post by Incognito »

Pozdrav kolega, znamo se sa posla ;)

Pošto sam ne tako davno i ja uplovio u moto vode, mogu ti dati par savjeta...

Prvo, ovo nije baš jeftin hobi... Ako nećeš da potrošiš puno para, a hoćeš nešto samo za po gradu da ti završava posao, onda bolje da uzmeš neki skuter od 125-250ccm... Za 1500e se može uzeti solidan skuter tipa Liberty, i da ti ostane još nešto para za opremu...

Ako pak hoćeš da malo putuješ motorom ili ideš off-road, onda enduro jeste pravi izbor, ali tu ćeš imati problem sa budžetom... Jer za 1500e ćeš knap kupiti neki stariji enduro motor, u koji ćeš vrlo vjerovatno prije ili kasnije imati sitnih ili krupnih ulaganja (samim tim ako ga je neko baš dobro pazio i održavao teško da će ga prodati za male pare)... Tu bih ti preporučio da gledaš Yamahe XTX (660ccm), koja se može naći na granici tog budžeta, a koja je dobar i žilav motor... Međutim imaj u vidu da ti treba oprema, osim ako nisi od onih vozača koji misle da voze u šorc i japanke :)
A moto oprema nije baš jeftina... Minimum koji bih ti preporučio je kaciga, jakna i rukavice... Ako planiraš da ideš offroad tu ni ne pomišljaj bez opreme... Jer na asfaltu možda nikada i ne padneš, a na offroad hoćeš sigurno milion puta, pogotovo dok si početnik... Plus za offroad ti treba i odgovarajući set guma, pa često i sitne kozmetiče popravke motora zbog padova, itd...

Ovdje se vraćam na početak, da ovo nije jeftin hobi... Takođe, registracija za 600-700ccm ti je oko 300 eura, zavisno od godišta...